duminică, 5 august 2012

Dragii mei pletoși...


     Parul frumos este visul oricarei femei: fie ca este blonda, bruneta, satena sau roscata, fie ca are parul scurt sau lung, drept sau cret. Dorinta mea este sa va impartasesc si voua toate secretele si obiceiurile mele si ma astept ca si voi sa fiti la fel de darnici (cu siguranta aveti si voi secretele voastre).


     Si, slava Domnului, avem despre ce discuta: ingrijire, tendinte de hair-style, vopsire, par degradat, mituri, dieta, stil de viata si muuulte alte subiecte! Si, nu in ultimul rand, ma adresez voua, barbatilor! Dragilor, stiu ca unii dintre voi (inclusiv al meu....) nu aveti asteptari marețe: o mare realizare ar fi ca parul vostru sa "stationeze" ceva mai mult adanc infipt in scalp, drept pentru care imi propun sa abordam problema! :)
     Scopul acestei postari este si acela de a ma cunoaste, asa ca:








     Pletoasa din imagine sunt eu: Dana. Cred despre mine ca sunt o persoana deschisa, optimista, creativa, perfectionista, am râsul contagios si... uneori (!!!) sunt rautacioasa, ironica, enervanta si usor aroganta.

     Ador: sa pictez, sa realizez accesorii hand made, sa alerg in parcul I.O.R., sa gatesc si sa am masa plina de prieteni care sa-mi zica: "Ce bine gatesti, moldoveanco!!!", sa fiu iubita cuiva special, sa exersez rolul de "mama" cu Pongo, catelusul nostru; sa "evadez" cu fetele in fiecare Vineri-seara si, nu in ultimul rand, sa-mi răsfăț parul!


     Dragii mei, nu uitati: va stau la dispozitie, orice nelamurire/ curiozitate/ sugestie ati avea!  Daca e ceva ce nu stiu, ma documentez si raspund "prezent" oricarei provocari!



                                                                                              Pletoasa voastra, Dana! :)







Un comentariu:

  1. Dana, renunta la acest negru, e obositor si nu se intelege prea bine ! in rest, succes si postari inspirate :)
    apropos, dc nu incerci cu numele tau, te-ar avantaje la cautarile in Google si alti indici prin care poti obtine feedback mai bun de la cititori.
    uite, ca sunt sacaitor, dar cand sa dau enter, mi-a aparut casuta cu acel cod captcha. iarasi, e enervant deoarece nu e mereu lizibil si ingreuneaza pe cineva sa iti lase comentarii. renunta la acest cod dee verificare, gasesti in Setari locul unde debifezi.
    cele bune :)

    RăspundețiȘtergere